EN    RU

Головна > Програма

Програма


,
,
,
20.02.2018
Конференц-зал №1
Конференц-зал №4
10:00-18:00
Організатор:Modern-Expo Group.
Modern Retail Forum — це актуальні та цікаві теми від відомих спікерів:
- Тренди. Як і куди розвивається ритейл? Якими будуть магазини майбутнього?
- "Ефект присутності". Ефективна присутність брендів у роздрібному середовищі (трейд-маркетинг).
- Ефективний ритейл. Як використовувати методологію Lean Retail для побудови конкурентоздатного,
ефективного роздрібного бізнесу?
- Ритейл нової економіки. Нові формати. Де, як і чому вони народжуються?
У програмі форуму — виступи власників роздрібних мереж, міжнародних експертів з питань розвитку ритейлу, інновацій, а також філософії Lean.
Реєстрація на https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSehUR9VPBexSrl5ZfPuexon5ib-6Gk58GiGdDDiYz3kaJzJUw/viewform
21.02.2018
Конференц-зал №1
13:00-13:30
CHARME DE PARIS — французька ТМ, виробництво Україна.
 Одяг французького дизайнера Edmonde Dubois давно завоював серця жінок.
 Цікавий дизайн, чітко вивірені лекала, розміри від 42 до 56..., доступні ціни, для чого виробництво одягу було перенесено в Україну, а у 2017 році було ще й побудовано власну трикотажну фабрику, повний обмін колекцій, допомога в роботі. Оплата товару після реалізації. Все це робить бізнес успішним, а одяг продається. Адже в наш одяг вкладено душу.
"Я не створюю гарні сукні — я роблю красивими жінок" Edmonde Dubois, дизайнер Charme de Paris.
13:30-14:30
Організатор:компанія "ФРАНЧ".
Інформаційні партнери:Портал про франчайзинг franch.biz, канал для підприємців без "води" FranchTV.
Власники двох великих українських фастфуд-мереж Олексій Попов ("Крила") і Вадим Бортник (FreshLine) відверто розкажуть:
- що відбувалося з їхніми мережами у 2017-му році,
- яких помилок вони допустилися,
- як вони їх виправили / не виправили,
- чому їхній бізнес досі живий!
Їхні історії буде корисно почути як франчайзерам, так і франчайзі, тому що частина бізнес-загроз виникає через неправильну взаємодію.
15:30-16:30
Організатори:Асоціація франчайзингу та Українська асоціація візуальної індустрії.
У кожної зі сторін є шанс дізнатися, як мережам і постачальникам такої специфічної продукції співпрацювати між собою. Франчайзери зможуть особисто з'ясувати особливості нормативного регулювання галузі та вимоги до оформлення, а також дізнатися про ті інноваційні матеріали, які на сьогодні доступні на ринку. А постачальники візуальної індустрії вивчать особливості співпраці з національними франчайзинговими мережами.
Участь безкоштовна.